Blogger Widgets Blogger Widgets Blogger Widgets /* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/special/spe-5/spe429.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */ Blogger Widgets

10 Sept 2012

1st Aidilfitri




sory la sbb lama x update.....ari nie baru nk update....saya nak bagi taw pasal ari raya saya tahun nie....sambil2 tu boleh tunjuk gambar family n sedare....








             


This is my Happy family......tapi gambat abng saya x derw cause dierw p merendek ngan kwn dia... [merendek tu keluar jalan2...kalau korang x taw la]



nie pulak geng imam muda.....yang baju biru 2 perasan macho...






ini kakak saya yang kedua with sepupu......kakak saya nie bukan orang korea taw....n sepupu saya nie bkn gilerw tpi terlebih syok...





yang nie pulak sepupu sebelah mak saya...yang tudung purple 2 memang mcm 2...dri dulu lagi kalau nak tangkap gambar mesti tersengih tpi skarang dh besar kena la cover sikit...yang lelaki nie pulak abng kpada merka bertiga...yang pakai tudung biru 2 dia acturely seorang guru..yang ujung 2 plak sudah berkahwin dengan orang sabah dan dikurniakan 2 orang anak lelaki yang tomey...












ini keluarga makcik saya dan kakak kepada mak saya....dulu makcik saya n suaminya jaga saya....so saya panggil dia mama n abah pakcik....sweet family...





yang red riding hood 2 saya lah.....tomey x???....yang bertudung pink tu plak kakak 1 saya....dia skarang nak blajar at india dlm couse medic....yang blakang skali 2 masih blajar la....



yang tengah 2 mak saya.....yang pakai tudung syria 2 kakak mak saya n yang pakai tudung ariani 2 pon kakak mak kiterw...











yang baju kelabu ayah saya......yang pakai baju hitam 2 abah pakcik n yang pakai baju putih 2 pakteh saya.dia kahwin dengan makcik saya...gambar isteri dia kt ats nie....









AKHIR SEKALI....

saya cuma nak pesan jangan merempit di ary raya yang akan datang dan jngan main mercun main bunga api sudah la.....


Tata...Titi....Tutu....

No comments:

Post a Comment